انتشار کتاب “سیری بر مبانی چاپ و نشر به انضمام مسائل سیاسی و اجتماعی روز” تالیف مدرس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین

” سیری بر مبانی چاپ و نشر به انضمام مسائل سیاسی و اجتماعی روز ”  نام اثری است که توسط دکتر محمد بیدگلی مدرس فرهیخته مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین در ابتدای سال جدید 1402 تالیف و روانه بازار نشر شده است .

کتاب ” سیری بر مبانی چاپ و نشر به انضمام مسائل سیاسی و اجتماعی روز ” دارای دو بخش اصلی و زیر مجموعه های فراوان می باشد که در بخش اول مبانی چاپ و نشر و در بخش دوم مسائل سیاسی و اجتماعی روز که شامل 67 یادداشت نویسنده در نشریات و خبرگزاری‌های مختلف بوده که در 253صفحه تنظیم گردیده است . این کتاب برای دانشجویان رشته‌های روابط عمومی، حقوق، جامعه شناسی، روابط بین الملل، علوم سیاسی، مدیریت امور فرهنگی، جامعه شناسی، مدیریت امور اداری و کلیه علاقه مندان و پژوهشگران توصیه می‌شود .

این کتاب در بخش اول به قصد آشنایی دانشجویان و علاقه مندان با کلیات مباحث چاپ و نشر تنظیم گردیده است و شاید نتوان آن را به رشته ای خاص محدود کرد.همه کسانی که بخواهند دوره درسی چاپ و نشر را بگذرانند یا با این بحث آشنا شوند، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.شناخت تحولات و تاثیرات چاپ و نشر برای ما ضرورت دارد و در عین حال از وظایفی است که نظام آموزشی کشور باید جدی تر و سریع تر به آن بپردازد.البته تا حد امکان به گونه ای که مخاطب کتاب به گروه محدود و خاصی منحصر نگردد به دو بخش چاپ و نشر با زیرمجوعه‌های هر کدام اشاراتی شده است. در بخش دوم هدف آشنایی علاقه مندان و پژوهشگران با مسائل سیاسی و اجتماعی روز جامعه است که شامل شصت و هفت یادداشت در چارچوب مسائل متنوع فرهنگی،اجتماعی و سیاسی است که از سال 1398 به بعد در مطبوعات و خبرگزاری‌های مختلف از جمله خبرگزاری آنا،ایسکانیوز،پایگاه خبری رواپرس،خبرگزاری آریا،خبرگزاری آبرومند،پایگاه خبری ورامین تدبیر،ماهنامه گزارش و پایگاه خبری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین نوشته شده است. امید است این نوشتار، برای همه خوانندگان آن مفید باشد و نگارنده بتوانند با بهره گیری از راهنمایی‌ها و ارشادات صاحب نظران، پژوهشگران و دانشجویان، غنای محتوایی آن را در چاپ‌های بعدی ارتقا بخشد. امیدوارم کتاب حاضر اثری سودمند برای استادان و دانشجویان محترم باشد و فرهیختگان ارجمند نیز با بیان نظرها و دیدگاه‌های خود نویسنده را در تولید آثاری مطلوب یاری رسانند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373