برگزاری جلسه مدیران گروه های آموزشی با حضور رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین

جلسه گروه های آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضور مهندس کورش میرزایی ریاست این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین در این جلسه مهندس میرزایی، بر هماهنگی امور آموزشی و تبادل نظر میان مسئولان و مدیران گروه های آموزشی مرکز تاکید نمود.

وی در این جلسه گفت: برنامه ریزی منسجم برای ارتقای سطح آموزشی، پژوهشی و مهارت آموزی دانشجویان، از اهم اهداف مسئولان این مرکز بوده و مدیران گروه های آموزشی می بایست طی ارتباط مستمر با مدرسان و رفع نواقص در این حوزه ها، تمام توان خود را در این خصوص به کار گیرند.

مهندس میرزایی افزود: تدریس خلاقانه دروس به ویژه دروس کارگاهی و عملی توسط اساتید، عامل جذابیت و ایجاد انگیزه برای دانشجویان می شود تا ضمن حضور فعال در کلاسها، حداکثر بازدهی آموزشی را شاهد باشیم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در مرکز را با جدیت پیگیری کرده و از ظرفیت انجمن های علمی دانشجویی برای تحقق کلیه اهداف مرکز استفاده خواهیم کرد.

مدیران گروه های آموزشی در این جلسه ضمن ارائه گزارش فعالیتهای اخیر خود، در خصوص بهبود وضعیت آموزش و پژوهشی، گفتگو و تبادل نظر نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373