به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه؛دیدار پرسنل با امام جمعه خیرآباد

دیدار با امام جمعه خیر آباد

بمناسبت سالروز تاسیس مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین ، ریاست و معاونین به همراه پرسنل مرکز به منظور استفاده از دیدگاه ها و نقطه نظرات امام جمعه محترم خیرآبادورامین با وی دیداروگفتگو نمودند .

دیدار با امام جمعه خیر آباد
دیدار با امام جمعه خیر آباد

پرسنل مرکز ابتدا در نمازجماعت مغرب وعشا در مصلای خیرآباد شرکت کردند و پس از آن ، اهداف وسیاست های دانشگاه توسط ریاست مرکز بیان و آنگاه معاونت فرهنگی دانشجویی فعالیت های انجام شده در سال تحصیلی93-92 را به سمع و نظر ایشان رساندند .

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین طاهری ضمن تقدیر وتشکر از حضور ریاست و پرسنل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به نام سال 1393 که به عنوان ((سال اقتصادوفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی))نامگذاری شده اشاره فرمودند که شعار سال باید جدی گرفته شود .

دیدار با امام جمعه خیر آباد
دیدار با امام جمعه خیر آباد

ایشان تصریح نمودند : اقتصادوفرهنگ در کنار یکدیگر پیام دارد و عزم ملی یک پروژه ملی است و برای رسیدن به این هدف متعالی مدیریت ها باید از حالت اداری بیرون بیاید و جهادی شود . به عبارتی از پشت میزنشینی فاصله گرفته و بیش از توانمان تلاش نمائیم .

دیدار با امام جمعه خیر آباد
دیدار با امام جمعه خیر آباد

امام جمعه خیرآباد با توجه به نام علمی کاربردی دانشگاه اظهارداشتند : امروزه باید از طرح ها و برنامه های تئوری خارج شویم و اقدام پژوهی را دنبال کنیم .

دیدار با امام جمعه خیر آباد
دیدار با امام جمعه خیر آباد

چنانچه دانشگاه وارد جامعه شود و با استفاده از ابزارها و نیروهای زبده و اعتقادی اقدامات پژوهشی را انجام دهد قطعا نتایج بهتری حاصل خواهد شد . به هر حال اقتصاد مسئله مهمی است و باید فرهنگ استفاده از صنایع ایرانی را تقویت کنیم . در فرهنگ سازی ، دانشگاه نقش مهمی میتواند داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373