بیانیه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین بمناسبت فرارسیدن روز دانشجو – 16آذر

بسمه تعالی

مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری،راهبردی است که ملت بزرگ ایران از مکتب سالارشهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام آموخته اند و 16آذر نشانی از آموزه های مکتب عاشوراست . فریاد دانشجویان در 16آذر علیه تحقیرها و تضعیف ها و غارتگری ها و دخالتهای  بی حد و حصر دولتهای زورگو ، حیله گر و مکار آمریکا و انگلیس و حکومت شاهنشاهی در ایران بود . وقتی قرار شد نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا جهت بازدید از موفقیتها و امتیازات به دست آمده از کودتای 28 مرداد و به منظور عقد قراردادهای ننگین استعماری ، به ایران وارد شود ، دانشجویان فریاد برائت و بیزاری سردادند . ولی فریادهای حق طلبانه آنان با گلوله های رژیم شاهنشاهی خاموش شد و خونشان زمین دانشگاه را رنگین نمود و ننگ ابدی را برای رژیم وابسته و همچنین دولت آمریکا  و انگلیس به وجود آورد .
از این رو در تاریخ ملت بزرگ ایران ، روز 16 آذر روز دانشجو نامیده شد .

امروز هم دانشجویان مومن و اساتید متعهد  در پیروی از ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی که فرمودند : ایستادگی و اقتدار ملت تنها راه مایوس شدن دشمن میباشد ، و ایران از حق خود یک قدم عقب نشینی نمی کند و تاکید معظم له به مسئولین ، مبنی بر اینکه در بحث هسته ای از حقوق ملت حتی یک قدم عقب نشینی نشود . ضمن رصد هوشمندانه رویکردها و رفتارهای آمریکا و سگِ دست نشانده اش اسرائیل، به مصاف با مستکبران تا برپایی حکومت عدل جهانی توسط حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد .

مسئولان ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین  ، یاد و نام شهیدان 16 آذر ، احمدقندچی ، مصطفی بزرگ نیا و آذر شریعت رضوی را گرامی داشته و همراه با همه فرهیختگان دانشگاهی به مستکبران شرق و غرب و بخصوص شیطان بزرگ اعلام میداریم :                   

    (( هیهات من الّذله ))

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373