تقدیر رییس دانشگاه جامع استان تهران از مهندس ممیزی

رییس دانشگاه جامع استان تهران از مهندس ممیزی تقدیر کرد.

IMG_7030

مهندس یحیی حبیب زاده رییس دانشگاه جامع استان تهران با اهداء لوح تقدیر از تلاش های ارزشمند مهندس محسن ممیزی رییس مرکزعلمی کاربردی شهرداری ورامین تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه خطاب به مهندس ممیزی آمده است : در دین مبین اسلام و تعالیم آسمانی روح بخش وجهان شمول آن ، آموزش و یادگیری به عنوان رکنی رکین از جایگاهی ممتاز و منزلتی ویژه و بی بدیل برخوردار است .

این تقدیر نامه می افزاید : برداشتن گام های اساسی در زمینه ی توسعه ی علمی و عملي  کشور از جمله افزایش کیفیت  آموزش در دانشگاه های کشور است .

در بخش دیگری از تقدیرنامه مذکور آمده است: دست یافتن به آرزوهای بزرگ ملی نیاز روز فکر بکر ، وسعت نظر و طراحی نوین و کاربردی است که مستلزم تلاش خستگی ناپذیر استادانی چون حضرت عالی است.

در تقدیرنامه اهدایی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران تصریح شده است :  بدین وسیله از تلاش های سازنده شما درجهت پیشرفت های اخیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین ،  که با جدیت همیشگی و همت دائمی همراه و همگام بوده است تقدیر و تشکر به عمل آمده و این لوح سپاس به رسم ادب و ارادت به مقام شامخ جناب عالی که با تدبیر رفیع و تلاش منیع همسو بوده است ;تقدیم حضور گهربارتان مینماید.

گفتنی است این اولین بار در تاریخ مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین است که رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران از رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین تقدیر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373