جلسه شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد

در این جلسه که با حضور ریاست ، معاونین دانشگاه و جمعی از کارشناسان فرهنگی برگزار شد ، برنامه های فرهنگی دانشگاه  در سال 1392 مورد بررسی قرارگرفت  .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ریاست مرکز جناب آقای مهندس ممیزی ضمن عرض خوشامد به حاضرین جلسه ، به بیان اهمیت فرهنگ و نقش آن در نظام آموزشی پرداختند و تاکیدکردند که تمام فعالیتهای ما فرهنگ محور است و جلسات این شورا باید حداقل یک بار در ماه برگزار شود ، تلاش ما بر آن است در این جلسات از فعالان و نخبه های فرهنگی نیز دعوت نمائیم تا از نظرات و تجربیات آنها نیز به نحواحسن بهره ببریم .

IMG_4338

 ایشان در ادامه از زحمات جناب آقای احمدی معاونت فرهنگی مرکز تشکر نموده و اضافه نمودند که در فعالیتهای فرهنگی باید هزینه ها نیز پیش بینی شوند تا در بودجه لحاظ شود و کلیه فعالیتهای فرهنگی مصوب به نحو احسن اجرا شود. چرا که دشمنان ما هزینه های هنگفتی را صرف تهاجم فرهنگی مینمایند ،بنابراین ما نیز موظفیم درمقابل این دسیسه ها در حد توانمان ایستادگی و حمایت مالی نمائیم .

IMG_4339

 سپس معاونت فرهنگی مرکز جناب آقای احمدی ضمن تشکر از اعضا بابت حضور در جلسه شورای فرهنگی ، خلاصه ای از برنامه های فرهنگی برگزار شده در ماههای اخیر را مطرح نمودند .

IMG_4341

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373