جلسه شورای معاونین شهرداری ورامین در مرکز آموزش علمی کاربردی این شهرداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین، جلسه شورای معاونین شهرداری ورامین به ریاست مهندس علیرضا مومنی شهردار و با حضور شهرداران مناطق و روسای سازمان های مجموعه شهرداری به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی برگزار شد.

در این جلسه مهندس کورش میرزایی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین ، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های شایسته مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت ارتقای سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرکز علمی کاربردی، گزارشی از فعالیت‌ها و افتخارات اخیر این مرکز علمی شهرستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین، پیشبرد اهداف این مرکز دانشگاهی را منوط به بهبود کیفیت فضای آموزشی و استقرار آن در ساختمان دانشکده سلامت واقع در میدان ولیعصر شهرستان ورامین عنوان نمود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین، تحصیل و مهارت آموزی دانشجویان شاغل در این مرکز و بهبود عملکرد آنها در محیط کسب و کار را از افتخارات این مرکز دانشگاهی منطقه عنوان کرد.

مهندس میرزایی همچنین از مساعدت های ویژه مهندس مومنی شهردار ورامین جهت پیشرفت همه جانبه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قدردانی کرد.

در این جلسه مهندس علیرضا مومنی شهردار ورامین، ضمن قدردانی از تلاش های جهادی مهندس میرزایی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین جهت محقق کردن اهداف آموزشی و فرهنگی این مرکز، حمایت بیش از پیش مجموعه شهرداری از این مرکز دانشگاهی را از اهم اهداف مسئولان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر عنوان نمود.

شایان ذکر است تامین بودجه مالی سال آینده مرکز علمی کاربردی و نصب آسانسور در ساختمان شهید مهتدی این مرکز توسط شهرداری ورامین و همچنین جابجایی این مرکز به ساختمان دانشکده سلامت شهرستان، از مصوبات این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373