جلسه هم اندیشی مدیران گروه های آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضور ریاست این مرکز برگزار شد.

در جلسه هم اندیشی مدیران گروه های آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین، بر ارتقاء همه جانبه این مرکز در امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین، در جلسه هم اندیشی مدیران گروه های آموزشی این مرکز که در روز دوشنبه مورخ 1401/5/3 و با حضور مهندس کورش میرزایی برگزار شد، در خصوص نحوه ارتقاء همه جانبه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرکز، گفتگو و تبادل نظر به عمل آمد.
مهندس میرزایی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران گروه های آموزشی در خصوص تلاش های فراوان صورت گرفته در حوزه های آموزشی و پژوهشی، اظهار کرد: اهم وظایف مسئولان مرکز، ایجاد شوق و انگیزه در دانشجویان برای علم آموزی و کسب مهارت های مورد نیاز بازار کار در منطقه است.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: ترکیب به کارگیری روش های نوین آموزشی در کنار برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های پژوهشی، منجر به ارتقاء همه جانبه دانشجویان عزیز می شود و درخصوص ارتقاء سطح مهارت آموزی این قشر فرهیخته نیز تعامل شایسته ای با ادارات و نهادهای مختلف جهت پذیرش دانشجویان در قالب دروس کارورزی و همچنین کارگاه های متنوع آموزشی صورت پذیرفته است.
وی ادامه داد: به یاری خداوند متعال و همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، به زودی شاهد ارتقاء ساختار فیزیکی مرکز خواهیم بود و تمام توان خود را جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی به دانشجویان محترم و مردم عزیز شهرستان در زمینه های علمی و پژوهشی به کار خواهیم بست.
مهندس میرزایی گفت: همانند گذشته، امور فرهنگی و دانشجویی را در کنار امور آموزشی و پژوهشی مهم دانسته واعتقاد راسخ داریم که سرنوشت کلیه امور مرکز به امور فرهنگی و تعامل در این حوزه با اساتید و نخبگان دانشگاهی، گره خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373