حضور ریاست ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در مراسم راهپیمایی 15 خرداد ورامین

مردم ورامین همزمان با سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد با برگزاری راهپیمایی، یاد و خاطره شهدای این قیام را گرامی داشته و اعلام کردند که راه و مسیر شهدای ۱۵ خرداد خاموش نمی شود.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد شهرستان ورامین صبح شنبه با حضور مهندس محسن ممیزی ریاست ، معاونین ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان خدوم دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، مسئولان و شخصیت های کشوری و استانی ، خانواده معظم شهدای ۱۵ خرداد، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی دیار ۱۵ خرداد برگزار شد.

در این راهپیمایی شخصیت هایی نظیر سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و  آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین حضور داشتند.

ورامینی ها حماسه ساز شدند

وارثان قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ در راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد از  صبح شنبه در میدان امام حسین(ع) اجتماع کردند و ویژه برنامه هایی از سوی ستاد برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ شهرستان ورامین به اجرا درآمد.

مردم شهرستان ورامین به یاد شهدای قیام ۱۵ خرداد، مسیر میدان امام حسین(ع) تا مصلای صاحب الزمان(عج) را با پای پیاده طی کرده و با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود، روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم اعلام کردند که به عنوان وارثان قیام ۱۵ خرداد همچنان در صحنه و میدان دفاع از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی قرار دارند و اجازه نمی دهند دشمن به اهداف خود برسد.

حضور جوانان و نوجوانان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد شهرستان ورامین، جلوه دوچندانی را به این برنامه داده بود و نشان داد که آینده سازان ایران اسلامی نیز دل در گروی نظام اسلامی دارند.

ایستگاه صلواتی و پذیرایی از راهپیمایی کنندگان نیز توسط برخی ارگان ها و نهادها در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد برپا شده بود.

تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین با کفن در مراسم حاضر شده بودند تا به همگان این پیام را برسانند که وارثان ۱۵ خرداد همچنان آماده شهادت در راه دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

اجازه نفوذ به عناصر بی تفاوت در عرصه های تصمیم گیری کشور داده نشود

همچنین راهپیمایی کنندگان ورامینی یادآور شدند که ۱۵خرداد سال ۱۳۴۲ تجلی روحیه انقلابی در حمایت از اسلام و مرجعیت است و حفظ روحیه انقلابی واستکبار ستیزی از مهمترین ارزش های نهضت امام می باشد، به همین خاطر ما از مسئولان کشور می خواهیم برای تقویت این روحیه در جامعه ودر برخورد با مسایل بین المللی تلاش واجازه نفوذ به عناصر بی تفاوت را در عرصه های تصمیم گیری نظام نداده ودر برابر توطئه شوم اقتصادی وفرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی نمایند

راهپیمایی کنندگان ورامینی در بخش پایانی قطعنامه خود افزودند که ورامین شهر شهیدان ۱۵خرداد است ودر دفاع مقدس، فتنه سال ۷۸و۸۸ وسایر عرصه های دفاع از اسلام وانقلاب نشاده داده که خون شهدای ۱۵خرداد در رگ های جوانان این دیار همچنان جاری بوده و حفظ فرهنگ و ارزشهای ۱۵ خرداد رسالت تمام مسئولان و مردم این دیار است، مظاهر غیر اخلاقی، بدحجابی، فساد اقتصادی وامثال آن زیبنده این منطقه نیست  و ما از مسئولان وآحاد مردم می خواهیم که از این فرهنگ اصیل وولایی پاسداری  وباتمام قدرت با مظاهر ضد اخلاق مبارزه کنند.

 2097366 ۲۰۱۶۰۶۰۴_۱۱۲۸۱۳ ۲۰۱۶۰۶۰۴_۱۱۲۱۵۸ ۲۰۱۶۰۶۰۴_۱۱۱۴۴۹ ۲۰۱۶۰۶۰۴_۱۱۱۴۴۱ 209736811111111111111111111111111111111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373