دستورالعمل اولین دوره مسابقات آنلاین FIFA 21 ویژه دانشجویان دختر و پسر کشور

دستورالعمل اولین دوره مسابقات FIFA 21
الف)دانشجویان علاقمند جهت ثبت نام می بایست حتما ( نام و نام خانوادگی، کد ملی ، شماره دانشجویی ، شماره تلفن همراه و همچنین عبارت ” مسابقات fifa21″ ) را نهایت تا مورخ 19 اردیبهشت ماه 1400 به شماره 500054249 پیامک نمایند. ثبت شرکت کننده ها در سامانه ستاو الزامی است.
همچنین محدودیتی ازنظر تعداد شرکت‌کننده برای هر دانشگاه وجود نخواهد داشت.
اخذ اطلاعات زیر از شرکت‌کنندگان الزامی است: نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره دانشجویی، شماره موبایل (ترجیحاً دارای واتساپ) و PSN ID زمان برگزاري مسابقات 25/02/1400 لغايت 28/02/1400 خواهد بود.
ب) قوانین مسابقات ( آنلاین و آفلاین ) عنوان بازی : FIFA 21 پلتفرم برگزاری: PS4 در مسابقات، آخرین نسخه به‌روزرسانی بازی استفاده خواهد شد.
ج) ساختار جدول و عنوان بازی: بازی‌ها به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد و ۸ نفر پایانی به‌صورت حضوری و آفلاین به رقابت می‌پردازند.
بازیکنان ۱۰ دقیقه برای انجام تنظیمات وقت خواهند داشت. بازیکنان باید جهت اتصال به اینترنت از اینترنت تایپ ۲ استفاده کنند.
در صورت بروز مشکل در اتصال بازیکنی برنده خواهد بود که اینترنت تایپ ۲ دارد.در صورت مشکل در اتصال تایپ اینترنت بازیکنان توسط داور در کنسول بررسی می‌شود. مرحله حذفی: بازیها به‌صورت تک حذفی و BO3 برگزار می‌شوند.
در صورت تساوی در بازی‌های آنلاین حذفی، بازی مجدد با قانون گل طلایی برگزار خواهد شد. استفاده از تیم‌های ملی و باشگاهی مجاز است. تنظیمات جهت شروع بازی در مرحله آنلاین: Half length: 6 minutes Controls: Any Game Speed: Normal Squad Type: Online تنظیمات جهت شروع بازی در مرحله حضوری: Defending: Tactical Defending Advantage Setting: Overall 90 Half Length: 6 Minutes Difficulty Level: World Class Match Condition: Summer/21:30/Clear Game Speed: Normal Camera: Tele Broadcast Injuries: Off
قوانین مسابقات و دیگر تنظیمات بازی: تنها استفاده از دسته بازی Dualshock پلی‌استیشن مجاز است. بازیکنان می‌توانند دسته بازی Dualshock 4 خود را همراه داشته باشند مدت‌زمان انتظار جهت شروع بازی ۲۰ دقیقه می‌باشد. درصورتی‌که بازیکنی تا ۲۰ دقیقه پس از زمان مقرر حاضر نشود نتیجه باخت برای او ثبت خواهد شد.
بازیکنان تنها می‌توانند از ترکیب‌های موجود استفاده کنند. Custom Formation مجاز نیست. (درنتیجه هنگام چیدن ترکیب از مربع برای جابجایی بازیکن استفاده نکنید) بازیکنان می‌توانند تنظیمات دسته را مطابق با خواسته خود تغییر دهند، درصورتی‌که بازیکن بخواهد بازی را هنگامی‌که در جریان است به دلیل مشکل فنی در دسته خود متوقف کند باید با بالا بردن دست از داور درخواست توقف بازی را دهد در صورت تساوی در مسابقات آفلاین ، وقت اضافی و پنالتی برای مشخص شدن برنده انجام خواهد شد و در مسابقات آنلاین ، بازی سوم با قانون گل طلایی انجام خواهد شد .
بازیکنان پس از انجام بازی باید صفحه نتیجه بازی را نگه‌داشته (عکس بگیرند) و نتیجه را به داور اعلام کنند. بازیکنان حق استفاده از ۳ بار Pause را در طول بازی خواهند داشت. بازیکنان مجاز به استفاده از Pause را فقط هنگامی‌که توپ در جریان بازی نیست دارند.
همچنین اگر بازیکنی که از ۳ بار توقف بازی استفاده کرده است کارت قرمز دریافت کند و یا بازیکنی مصدوم شود، بازیکن یک‌بار دیگر می‌تواند Pause دهد. درصورتی‌که داشتن Lag یا Delay در ابتدای بازی، پیش از به ثمر رسیدن گل و یا اخراج بازیکن قبل از دقیقه ۱۰ می‌توانید از بازی خارج‌شده و مشکل را به داور اطلاع دهید. در صورت عدم اتصال و برقرار نشدن کیفیت مناسب،بازیکنی که دارای مشکل است بازی را خواهد باخت.
در صورت بروز موارد پیش‌بینی‌نشده، تیم داوری طبق شواهد و قوانین موجود رای نهایی را صادر خواهد کرد رفتارهای ممنوع: اگر بازیکن رفتاری غیرقابل‌قبول داشته باشد، داور می‌تواند به بازیکن خاطی تذکر، اخطار و یا کارت قرمز (اخراج از مسابقه یا مسابقات) دهد. در موارد زیر داور می‌تواند به بازیکن خاطی اخطار دهد: اگر بازیکن وقت‌کُشی کند، مانند نگه داشتن توپ با دروازه‌بان و یا پاسکاری در دفاع بیش از ۵ دقیقه در بازی.
در صورت مشاهده در یک مسابقه، داور برای بار اول به بازیکن اخطار خواهد داد و در صورت تکرار این کار داور بازیکن خاطی را با رای باخت در بازی جریمه خواهد کرد ‏هنگامی‌که بازی متوقف است بازیکن حق برقراری ارتباط با افراد دیگر را ندارد (مگر در موارد خاص و به اجازه داور)
نقص فنی: در صورت بروز نقص فنی در دستگاه و یا دسته بازی، بازیکن باید داور را از این مشکل باخبر کند در موارد زیر، بازی مجدد در نظر گرفته خواهد شد: در صورت بروز یک باگ ناشناخته که بازی را دچار اختلال کند. ‏زمانی که تعیین برنده یا بازنده در روند بازی امکان‌پذیر نباشد.
در صورت بروز مشکل در جریان بازی و متوقف شدن، بازی باید به همان میزان باقی‌مانده ادامه یابد (برای مثال اگر بازی در دقیقه ۷۰ و با نتیجه ۲-۱ دچار اختلال شود، بازی مجدد به مدت ۲۰ دقیقه و با همان نتیجه ۲-۱ اجرا خواهد شد.
درصورتی‌که بازیکنی از تیمی اخراج شده باشد، هر کارت قرمز “یک گل” در نظر گرفته خواهد شد. انجمن ورزش های الکترونیک

 

دانلود اپلیکیشن اندروید

ورود به پنل کاربری‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373