رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین: استکبارستیزی همواره در دل دانشگاهیان جا دارد

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: به دلیل استمرار شرارت های استکبار جهانی در تمام دوره ها بر علیه ملت ولایتمدار ایران، استکبارستیزی نیز همواره در دل دانشگاهیان جا دارد.

دکتر ناصر شیرکوند در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان روزاستکبارستیزی اظهار کرد: وقایع 13 آبان روز استکبارستیزی توسط کارشناسان خبره جامعه علمی کشور، بارها مورد تحلیل قرار گرفته و هر فرد منصف و صاحب خردی، نتیجه ای جز مقابله جدی و متداوم با استکبار، برای حفظ منافع دینی و ملی را متصور نمی شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ادامه داد: استکبارستیزی و موضع گیری حضرت امام خمینی(ره) در مقابل تصویب کاپیتولاسیون در سال 1343 که به موجب آن، عزت هر ایرانی مسلمان پایمال می شد و سپس تبعید ایشان توسط عوامل خودفروخته نظام شاهنشاهی، ملت غیور ما را وادار به تفکر در خصوص شناخت نوع دشمنی های دشمنان کرده و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را در طی 14 سال فراهم کرد.

دکتر شیرکوند بیان کرد: در طی این چهارده سال تبعید امام خمینی(ره)، ذهن آحاد جامعه به ویژه دانشگاهیان، معطوف به شناخت دشمنان واقعی ملت شد که هر چه می خواستند به رژیم سرسپرده پهلوی دیکته می کردند و با روشنگری های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، علمای دلسوز و همچنین اساتید بصیر دانشگاهی، زمینه مبارزات عملی با این دشمنان فراهم شد.

وی افزود: همین مبارزات ادامه پیدا کرد تا انقلاب اسلامی پیروز شد و دست آمریکا، اسرائیل و متحدانشان از منافع عظیم ملی ما کم شد.

دکتر شیرکوند تاکید کرد: دشمنی های آمریکای خونخوار بعد از انقلاب به صورت علنی و خشن تر از گذشته بروز پیدا کرد که با هوشیاری و بصیرت دانشگاهیان آن زمان، تسخیر سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی صورت پذیرفت و جای این سیلی سخت بر روی صورت نحس دشمنان اسلام ناب محمدی تاکنون به جا مانده است.

وی تصریح کرد: جنایات بی شمار آمریکا و متحدان آنها از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون، زیر ذره بین جامعه علمی کشور بوده و طبق فرامین رهبر معزز انقلاب حضرت امام خامنه ای، تشریح ابعاد این جنایات و ضرر نفوذ دشمنان در کشور، باید بیش از گذشته به قشر فرهیخته دانشجو صورت پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ادامه داد: مردم شهیدپرور دیار 15 خرداد که از 15 خرداد 1342 تاکنون پرچمدار مبارزه با استکبار بوده اند، اکنون نیز در قالب گروه های دانشجویی و دانش آموزی در ویژه برنامه های 13آبان حضور فعال داشته و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در مقابله با نقشه های جنگ نرم و سخت استکبارجهانی را بر علیه آرمان مقدس نظام اسلامی، فصل الخطاب خود می دانند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی که به گفته مسئولان وزارت امور خارجه کشور، حتی با مذاکرات فراوان و تصویب برجام بیش از گذشته نیز شدت یافته، ضرورت فراوانی را برای شناخت و تبیین بیشتر ابعاد حیله گری و خصومت دشمنان به نظام، در بین دانشگاهیان و دیگر آحاد جامعه ایجاد کرده است که یقینا مجموعه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین نیز به تکالیف خود در این خصوص عمل خواهد کرد.

دکتر شیرکوند گفت: به دلیل استمرار شرارت های بی شمار استکبار جهانی بر علیه ملت ولایتمدار ایران در تمام دوره ها، استکبارستیزی نیز همواره در دل دانشگاهیان جا داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373