رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین خبر داد: آغاز جشنواره «راه ایثار» به یاد دانشجوی شهید مدافع حرم در دانشگاه علمی کاربردی ورامین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، مهندس حمیدرضا خانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با اولین سالگرد به شهادت رسیدن شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی دانشجوی شهید مدافع حرم دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، جشنواره «راه ایثار» در رشته های متن ادبی، شعر، دلنوشته و نماهنگ برگزار خواهد شد.
وی افزود: شهید غلامی یاراحمدی یکی از دانشجویان نخبه و بااخلاق دانشگاه بوده که در 29 آبان ماه 1399 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت نائل آمده و طی روزهای آتی، خاطراتی از سیره زندگی وی در پایگاه اینترنتی و کانال دانشگاه منتشر خواهد شد.
مهندس خانی بیان داشت: خصوصیات اخلاقی این شهید از جمله برخورد متواضعانه با اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه و همچنین توجه شایسته به یادگیری علم و مهارت، الگوی کاملی برای تمام دانشگاهیان می باشد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ادامه داد: به روایت خانواده شهید غلامی یاراحمدی، آخرین اعزام این سرباز ممتاز شهید سردار سلیمانی به سوریه، با زیارت حرم حضرت معصومه(س) در قم همراه بوده و به یقین این شهید گلگون کفن، برات شهادت خود را از کریمه اهل بیت(س) گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین می توانند با مراجعه به آدرس www.vuast.ir جزئیات مسابقه را مشاهده و نسبت به ارسال آثار خود در بازه زمانی مقرر اقدام نمایند.
مهندس خانی گفت: ضمن درج آثار ارسالی ممتاز این مسابقه در سایت و کانال دانشگاه، به برگزیدگان هدایایی تقدیم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373