راه اندازی کانون قرآن و عترت دانشگاه در حضور آیت الله محمودی

شورای معاونین دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به همراه شورای مرکزی کانون قرآن و عترت دانشگاه با حضور در بیت حضرت آیت الله محمودی این کانون را راه اندازی کردند.

مهندس ممیزی رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در حالی که توسط شورای معاونین این دانشگاه و شورای مرکزی کانون قرآن و عترت دانشگاه با حضور در بیت حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان این کانون را راه اندازی کردند.

در این دیدار امام جمعه ورامین طی سخنانی با اشاره به فرمایشی از امام معصوم(ع) دنیا را بازار دانست و گفت:”الدنيا سوق ربح فيها قوم و خسر آخرون” ،دنیا بازاری است که در آن عده ای سود و عده ای دیگر خسارت می بینند.

ایشان افزودند:منظور از خسارت آن است که اصل سرمایه فرد نیز از بین می رود،سرمایه انسان در دنیا عمر انسان است،نباید بگذاریم این سرمایه از دست برود حال آن که توشه خیری برای خود نیاندوخته و پیش نفرستادیم.

حضرت آیت الله محمودی گلپایگانی عنوان کردند:این کانون که مزین به نام قرآن و عترت است باعث افتخار و سربلندی است.

ایشان در ادامه اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین را موجب خرسندی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دانسته و خاطر نشان ساختند:این حق ورامین است که چنین مرکز آموزشی و با رعایت اصول اسلامی در آن فعالیت نماید.

معظم له قیام 15 خرداد 42 را نشانه عمق ارادت قلبی مردم این منطقه به مرجعیت شیعه و ولایت فقیه دانسته و اضافه کردند:این مردم در اوج اختناق موجود در سال 42 قیام کردند و به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند،در فتنه 88 هم همین اتفاق افتاد،جمعیت کثیری به راه افتادند و به بیت رهبری رفتند و از ولایت فقیه دفاع کردند.

در ابتدای این دیدار سید احمد احمدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته فرهنگی دانشجویی این مرکز علمی گفت:اهداف کانون قرآن و عترت بسیار جامع و گسترده است.

وی افزود:مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین توفیقات فراوانی در زمینه های قرآنی و فرهنگی داشته است،5 برگزیده استان در جشنواره قرآنی سال گذشته و دو رتبه کشوری توسط دانشجویان باعث افتخار است.

احمدی گفت:تا به امروز هم بیش از 100 نفر از اساتید،پرسنل و دانشجویان در این مسابقه شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373