رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین خبر داد: فراخوان مقاله همایش ستارگان درخشان انجام شد/حضور استاندار تهران

رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین از برگزاری همایش ستارگان درخشان با حضور استاندار تهران همزمان با سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد مردم ورامین خبر داد.

محسن ممیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ اظهار داشت: شهدای قیام ۱۵ خرداد در سال ۴۲، جرقه نهضت اسلامی ملت ایران را زدند و با خون مطهرشان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: مردم شهرستان ورامین نیز نقش محوری را در قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ ایفا کردند و این حادثه مانند نگینی درخشان بر تارک این منطقه می درخشد.

وی ادامه داد: ستاد گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین تشکیل و برنامه های ویژه ای برای برگزاری باشکوه این مناسبت ملی و انقلابی پیش بینی و تدارک دیده شده است.

ممیزی اضافه کرد: همایش ستارگان درخشان با همت دانشگاه علمی کاربردی و جامعه دانشگاه شهرستان ورامین از جمله برنامه های محوری است که همزمان با قیام تاریخی ۱۵ خرداد برگزار می شود.

وی بیان داشت: فراخوان مقاله و ارسال آثار مرتبط با قیام ۱۵ خرداد از طریق فضای مجازی و رسانه ها انجام شده و امیدواریم تا نویسندگان از این همایش استقبال کنند.

وی تأکید کرد: همایش ستارگان درخشان روز نهم خرداد و در آستانه سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم ورامین و با حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373