زمان برگزاری آزمون بخش کتبی ( اینترنتی ) جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ثبت نام بیش از 7000 نفر از دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور در بخش کتبی پانزدهمین جشنواره قران و عترت دانشگاه خبر داد و افزود: آزمون مرحله کتبی جشنواره در تاریخ15تیرماه سال جاری به صورت مجازی و از طریق سامانه جامع آزمون های قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس الکترونیکی https://quran.uast.ac.ir  به صورت هماهنگ و کشوری ویژه رشته­ های مختلف جشنواره برگزار می­شود.

وی افزود: بخش ­کتبی از سال­های گذشته تاکنون از بخش­ های پرطرفدار جشنواره بوده و تعداد زیادی از شرکت کنندگان تمایل به شرکت در این رشته ­های این بخش را دارند که این مطلب موجب ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین نسل جوان و دانشگاهی کشور می­شود. بخش کتبی ویژه دانشجویان در9 رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با احکام، پرسمان معارفی، آشنایی با صحیفه سجادیه، آشنایی با سیره معصومین (علیهم السلام)، آشنایی با احادیث اهل بیت علیهم السلام، حفظ موضوعی قرآن­کریم و سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار می­شود و کارکنان، مدرسان و اعضاء هیئت­ علمی دانشگاه در 3 رشته آشنایی با سیره معصومین (علیهم السلام) و آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه به رقابت خواهند پرداخت.  

لازم به ذکر است فرآیند انتخاب برترین ­های رشته ­های بخش کتبی در بخش دانشجویی، اساتید و کارکنان و اعضای هیئت علمی به صورت دو مرحله ­ای (استانی وکشوری) انجام می ­شود.

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373