شهردار ورامین: ۱۲۰۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی ورامین مشغول به تحصیل هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدریان ظهر چهارشنبه در آیین معارفه رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین با اشاره به این نکته که شهرداری همواره برای گسترش فعالیت های علمی در منطقه همراهی لازم را داشته است، اظهار داشت: شهرداری ورامین همواره از دانشگاه علمی کاربردی حمایت کرده است.

شهردار ورامین با اشاره به موفقیت دانشگاه علمی کاربردی در جذب دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل در رشته های مختلف افزود: با توجه به آمارهای دریافتی، بیش از هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین مشغول به تحصیل هستند که آمار قابل توجهی است.

وی با اشاره به حمایت های شورای اسلامی شهر ورامین از فعالیت های دانشگاه علمی کاربردی ادامه داد: شورای شهر ورامین نیز همواره از دانشگاه علمی کاربردی حمایت کرده و بودجه ای را نیز برای ساختمان این دانشگاه درنظر گرفته است.

شهردار ورامین، همکاری رییس دانشگاه علمی کاربردی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی را بسیارمهم و ضروری دانست و بیان داشت:به منظور کسب موفقیت های بیشتر، باید هماهنگی لازم میان رییس دانشگاه علمی با کاربردی با مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر وجود داشته باشد تا با تعامل و همکاری به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

گفتنی است که ناصر شیرکوند به عنوان رییس جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین منصوب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373