شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه برگزار شد

شورای  تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد.

IMG_4331

 در این جلسه ابتدا مهندس محسن ممیزی ضمن عرض خوشامد به حاضرین جلسه ، به بیان ضرورت تشکیل شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و تاکید کرد:دانشجویان ولی نعمت دانشگاه هستند و اگر حضوردانشجویان نباشد ، حضور اساتید و مسئولین نیز بی معناست .

وی افزود:پس اعضای این شورا هم باید به این مسئله توجه داشته باشند و تمام مسائل و ابعاد مرتبط با دانشجویان را در این جلسات مطرح و ارائه راهکار نمایند تا بنده و سایر مسئولان آموزش و اجرایی در جهت بهبود وضعیت موجود ، قدم برداریم و در نهایت زمینه ارتقاء این مرکزآموزشی را فراهم نماییم.

IMG_4333

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اضافه نمود: همت ، تلاش ، فکر و ایده از شما ، حمایتهای مادی و معنوی هم از ما ، بنده و همکارانم هرکاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم . دانشجویان فعال و نخبه ای در مجموعه هستند که انشاالله با وجود نهادهای دانشجویی ،مثل همین شورا شناسایی شوند تا ما هم حمایت های لازم را داشته باشیم .

IMG_4328

در ادامه جلسه سید احمد احمدی معاونت فرهنگی مرکز ، صحبتهای خود را با ذکر حدیثی از حضرت علی(علیه السلام) آغازنموده و از حضور اعضای شورا در این جلسه تشکر کرد .

وی بیان کرد : نگاه ما به مسائل و مشکلات دانشگاه ، نگاه یک مسئول و یک کارمند است که با نگاه دقیق یک دانشجو به مسائل و مشکلات ، متفاوت است . به همین جهت انتظار ما هم از شما همین است که رابطی باشید بین ما و دانشجویان .

IMG_4335

وی در ادامه به قرائت بخشی از آیین نامه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و تاکید کرد:ما قصد داریم درحدتوان ، در جهت بهبود مسائل و مشکلات تلاش کنیم و مصوبات را اجرا نمائیم .

وی در ادامه تاکید نمود: مصوبات این جلسات ، توسط ریاست مرکز در جلسات هیات امنای دانشگاه نیز مطرح شده و پس از تایید اعضای محترم هیات امنا ، قابلیت اجرایی خواهد داشت .

IMG_4329

در ادامه جلسه رای گیری جهت انتخاب نماینده و دبیرشورا صورت گرفت که در نهایت اکرم بختیاری قلعه دانشجوی رشته کاردانی حقوق ثبتی به عنوان نماینده شورا و همچنین انسیه تاجیک دانشجوی رشته کاردانی امورفرهنگی به عنوان دبیرشورا ، انتخاب شدند .

در پایان دانشجویان حاضر ضمن تشکر از زحمات مسئولین مرکز ، به بیان بعضی از مسائل و مشکلات دانشجویان پرداختند که مقررشد با اطلاع رسانی به معاونین مرکز ، اقدامات لازم صورت بگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373