عضو ستاد برگزاری مراسم 15 خرداد: از مؤلفان آثار قیام خونین 15 خرداد تجلیل خواهد شد

ناصر شیرکوند با بیان اینکه در مراسم گرامیداشت حماسه 15 خرداد از مؤلفان آثار قیام خونین 15 خرداد تجلیل خواهد شد، گفت: نهضت 15 خرداد، سرآغاز قیام مقدسی بوده که تا اکنون نیز ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، ناصر شیرکوند عضو ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت 15 خرداد گفت: قیام خونین 15 خرداد به رهبری امام خمینی(ره) و با حضور علما و مردم متدین در سال 1342 صورت پذیرفت که همین قیام نیز در نهایت منجر به پیچیده شدن طومار حکومت خاندان منحوس پهلوی شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، اظهار داشت: نهضت 15 خرداد، سرآغاز قیام مقدسی بوده که تا اکنون نیز ادامه دارد و در اولین جلسه ستاد مراسم گرامیداشت 15 خرداد در ورامین، بر برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم با حضور خانواده های شهدای قیام و عموم مردم شهیدپرور و ولایمت‌مدار تاکید شد.

وی افزود: در واقع هر چه داریم از قیام 15 خرداد و جانفشانی های شهدای سال 1342 داشته و هر تلاشی نیز در برگزاری این مراسم معنوی کنیم، کم است.

شیرکوند ادامه داد: دعوت از یک سخنران مطرح ولایت‌مدار کشور، تجلیل از خانواده های شهدای قیام 15 خرداد ورامین، تقدیر از گردآورندگان آثار مرتبط با قیام، پخش کلیپ های قیام 15 خرداد و همچنین دعوت از یک قاری بین المللی کشوری با توجه به همزمان شدن این مراسم با ماه مبارک رمضان، از برنامه های اصلی این مراسم خواهد بود.

وی تاکید کرد: اعضای ستاد، تلاش خواهند کرد تا امسال در این مراسم، پوشش زنده تصویری توسط رسانه ملی صورت بگیرد.

شیرکوند تصریح کرد: به یاری خدا، این مراسم با حضور تمام اقشار به ویژه جوانانی که آن قیام را درک نکرده اند برگزار و یاد و خاطره این قیام ماندگار برای عاشقان انقلاب اسلامی تداعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373