علم و اخلاق همزمان در دانشگاه ها مورد توجه باشند

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تشبیه علم و اخلاق به عنوان دو بال پرواز بشر به سوی سعادت تاکید نمودند:علم و اخلاق همزمان در دانشگاه ها مورد توجه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسوه خدمت دکتر مهدی کردبچه رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین به همراه هیات رییسه این مرکز با حضور در بیت حضرت آیت ا… سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با معظم له دیدار نمودند.

در این دیدار حضرت آیت ا… محمودی با تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای جهان اسلام افزودند:انسان برای رسیدن به کمال به دو بال نیاز دارد،یک بال علم و دیگری اخلاق،در واقع این دو بال هستند که بشر را به سوی سعادت سوق می دهند،چنانچه دانشگاه ها تنها برای کسب علم تلاش کنند چه بسا به جای آنکه مفید واقع گردد مضر باشد.

ایشان تصریح نمودند: علم به تنهایی نمی تواند مثمرثمر باشد،اخلاق و عمل بدون علم هم همینطور است،بسیاری از افراد متعهد هستند،اخلاقیات را توجه دارند،می خواهند خدمت کنند لکن چون علم ندارند ضربه می زنند و آسیب می رسانند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین سن جوانی را اوج غرایز جنسی دانسته و عنوان نمودند:یکی از بلایایی که امروز به آن گرفتاریم همین بحث اختلاط جنسیتی است و سبب می شود مراکز علمی ما هم خسارت علمی ببینند و هم خسارت جبران ناپذیر اخلاقی.

ایشان ضمن تقدیر از اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه علمی کاربردی ورامین خاطر نشان ساختند:خدمت بسیار بزرگی انجام دادید که فقط خداوند می تواند اجر شما را دهد،اجرای این طرح در دانشگاه شما باید الگویی برای تمام مملکت شود،ما این همه شهید دادیم که به اسلام وقرآن عمل شود و مسائل مذهبی و اعتقادی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ورامین افزودند:بنده از شما متشکرم،امام زمان(عج) متشکر است،خداوند متشکر است،ان شا ا… این الگو سبب گردد دانشگاه های ما از این بلیه اختلاط خارج گردند،اوضاع فعلی دانشگاههای ما نگران کننده است،کسی هم به داد نمی رسد.

ایشان سپس با مناسب توصیف نمودن اوضاع مذهبی و اعتقادی شهرستان ورامین خاطر نشان ساختند:ورامین مردمی متدین،انقلابی و معتقد دارد و قطعا این مردم از اقدامات علمی فرهنگی شما استقبال خواهند کرد و این سنت حسنه که باقی گذاشتید در آینده هم برای شما پاداش خواهد داشت و بدانید ماجور خواهید بود.
گفتنی است در ابتدای این دیدار دکتر مهدی کردبچه رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین دقایقی گزارشی از برنامه های آتی این مرکز ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373