مراسم تجلیل ازمدرسان مراکز علمی کاربردی استان تهران

مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مدرسان و همکاران مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران در پژوهشکده فرهنگ ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر میرزایی ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ، مهندس حبیب زاده ، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران ، مهندس معصومیان ، مدیرکل آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین سید صفی رمضانی ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد استان تهران ، مدرسان ، روسا و همکاران مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران برگزار شد.

 

در اين مراسم ابتدا مهندس حبیب زاده ، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری ، هفته معلم را به مدرسان پرتلاش واحد استان تهران تبریک گفت. در ادامه دکتر میرزایی ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات مدرسان مراکز ، طی سخنانی اظهار داشت : بعد از سالیان سال مدیران ارشد نظام به این نتیجه رسیده اند که در همه بخش ها ، کشور نیازمند تحول است ، این تحول با اجرای صحیح نظام مهارتی صورت می پذیرد و این کار به عهده شما مدرسان پرتلاش دانشگاه است.
 
دکتر میرزایی در ادامه اظهار داشت :  معلمی خودش خیر است و معلم اگر معلم باشد کارهایش هم خیر است از خداوند می خواهیم که ما هم اهل خیر باشیم . وی افزود : حضرت امام باقر (ع) می فرماید جنبندگان زمين و ماهيان درياها و هر موجود ريز و درشتى در زمين و آسمان ، براى آموزگار خوبيها آمرزش مى‏طلبند . معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت : من و شما دست اندرکاران این زیر نظام آموزشی در کشور هستیم ، ما باید توجه داشته باشیم هر چه در توان داریم بکار بگیریم . وی تصریح کرد:  امسال سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی است اگر با دید مدیریت جهادی نگاه نکنیم اتفاق خاصی نمی افتد. دکتر میرزایی تصریح کرد : سه عامل اصلی پیشرفت و رسیدن به هدف شامل عشق ، علم و عمل ،  نظام علمی کاربردی را می سازد.معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود : این زیر نظام آموزشی متفاوت از سایر زیر نظام های آموزشی است در این زیر نظام کارکردن بسیار سخت می باشد البته کار ما ویژگیهای خودش را دارد و کلاسهای مهارتی حوصله و انگیزه و عشق به کار    می خواهد . دکتر میرزایی در خاتمه گفت : می بایست در خصوص جایگاهمان در این زیرنظام آموزشی بیشتر تامل و تفکر کنیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رمضانی ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد استان تهران سخنرانی نمود .

سپس مهندس معصومیان ، مدیرکل آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت : آموزش های کوتاه مدت و مهارتی نزدیک به 2 سال است فعال شده و اکنون به عنوان ادبیات غالب جا افتاده است . وی افزود : در واحدهای صنفی که به دنبال دوره های کوتاه مدت و مهارتی هستند هسته های فعالی شکل گرفته است.
مهندس معصومیان در ادامه گفت : یکی از فضاهایی که می توانند در این حوزه فعالیت کنند مراکز آموزش علمی کاربردی هستند. وی تصریح کرد : در سال 89 که  این دوره ها زیر نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بود 4 میلیون نفر ساعت اجرا شد که در سال 92 این میزان به 28 میلیون نفر ساعت افزایش یافته است . وی در خاتمه تصریح کرد : سه خصیصه این دوره ها که موجب اقبال عمومی شده است شامل دغدغه خانواده ها به گرفتن مدرک ، زمانبر نبودن و اولویت اول شغل بعد درس می باشد.
 در این مراسم از مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران تقدیر گردید. همچنین مسابقه فرهنگی در این مراسم برگزار شد و به 8 نفر از مدرسان و همکارانی که پاسخ صحیح داده بودند هدایای ویژه ای اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373