مسئول کارگروه دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین خبر داد: طلاب و دانشجویان نخبه ورامین تجلیل می شوند

مسئول کارگروه دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با اعلام خبر تجلیل از طلاب و دانشجویان نخبه دانشگاه های ورامین در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: رونق کرسی های آزاداندیشی در دهه فجر را در سال جاری شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مهندس حمیدرضا خانی مسئول کارگروه دانشجویی دهه فجر شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه های دهه فجر این کارگروه گفت: علیرغم اینکه امسال برنامه های درسی دانشگاه بصورت مجازی برگزار می گردد اما در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی قشر عظیم دانشجویان در برنامه های پیش بینی شده حضور فعال خواهند داشت.
وی افزود: کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری دانشگاه های علمی، کاربردی، پیام نور و دانشگاه آزاد و مجتمع آموزش عالی سلامت، پس از جمع بندی برنامه های متنوعی در ایام الله دهه فجر را اجرایی خواهد نمود.
مهندس خانی اهم این برنامه ها را اینگونه معرفی کرد و تصریح کرد:  برگزاری مسابقه اینترنتی گام دوم انقلاب در بخش های علمی و فرهنگی، همچنین مسابقه اینترنتی عکس خاطره در رابطه با عکس های حضور دانشجویان عزیز در راهپیمایی های سال های قبل که این مسابقات در 12 تا 22 بهمن برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه علمی کابردی شهرداری ورامین برگزاری نشست های دانشجویی را یکی از برنامه های مهم و تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: با تعامل حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی بصورت مشترک در ایام الله دهه مبارک فجر نشست های دانشجویی، حوزوی بصورت مشترک در قالب کرسی های آزاد اندیشتی برگزار خواهد شد.
مسئول کارگروه دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین تقدیر از دانشجویان و طلاب نخبه را از دیگر برنامه های این کارگروه برشمرد و اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های علمی و پژوهشی در فضای مجازی، فضا سازی متناسب مراکز دانشگاهی ویژه ایام الله دهه مبارک فجر، ساخت موشن گرافی و عکس نوشته دهه فجر و انتشار در فضای مجازی و حقیقی، انتشار بیانیه دانشجویی یوم الله 22 بهمن و اطلاع رسانی به دانشجویان محترم جهت حضور در برنامه های پیش بینی شده ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه های این کارگروه می باشد.
وی در پایان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: حضور در مهمانی لاله توسط کارکنان مراکز دانشگاهی به همراه دانشجویان و در صورت مهیا شدن حضور در ویژه برنامه سالگرد «شهید زبرجدی» از دانشجویان دانشکده سما ورامین از جمله برنامه های مهم ما در این دهه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373