معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم معارفه ناصر شیرکوند رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین و تودیع فتح‌اله فرجی سرپرست دانشگاه امروز ساعت 10 صبح در محل دانشگاه با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: من خود را سربازی می‌دانم که وظیفه دارد در راستای اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد، به همین منظور همکاری و تعامل با امام جمعه، فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر ورامین و تمام ادارات و نهادهای دولتی و تمام ظرفیت‌های شهرستان و استان، از برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برای رسیدن به اهداف عالی نظام خواهد بود.

ناصر شیرکوند گفت: از دیگر برنامه‌های بنده در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در حوزه دانشجویی، فراهم آوردن فضای سالم است که دانشجویان بتوانند در آن بی هیچ دغدغه‌ای کار علمی، پژوهشی و فرهنگی کنند.

وی افزود: باید در این دانشگاه بر رعایت اخلاق اسلامی، ایرانی تاکید شود و امیدوارم بتوانیم شرایطی را به‌وجود آوریم که دانشجویان بتوانند علم را توام با اخلاق اسلامی فرا گیرند.

رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با اشاره به سایر برنامه‌ها عنوان کرد: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا در توسعه فضای آموزشی، ایجاد فضاهای فرهنگی، ارتقاء فعالیت‌های علمی دانشگاه، گام‌هایی موثر برداریم و تا آنجا که مقدور باشد، البته با همکاری دیگر دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، ادارات، نهادها و صاحب نظران دلسوز، انتظارات مردم دیار 15 خرداد را برآورده کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373