معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین: نخستین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد

سید احمد احمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در گفتگو با خبرگزاری فارس در ورامین عنوان کرد: در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، ناصر شیرکوند ریاست دانشگاه و اعضای شورای فرهنگی حضور داشته و در خصوص مسائل مهم فرهنگی و دانشجویی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به شروع زمان ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این جلسه که علی فیاضی دبیر شورای تعامل دانشجویی، قاسم بختیاری مسئول شورای ورزشی دانشجویی، فاطمه بختیاری مسئول کانون قرآن و عترت دانشجویی، اعظم عباسی مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین سید سعید هاشمی دبیر شورای فرهنگی دانشگاه حضور داشتند، اطلاع رسانی شایسته جهت حضور حداکثری دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع از طریق ارسال پیامک و درج در وب سایت دانشگاه، در دستور کار شورا قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ادامه داد: نصب تابلوی حاوی پیام‌های جذاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در سطح کلاس‌های درسی، از دیگر مصوبات امروز دانشگاه بوده و کارگاه‌های سبک زندگی با محوریت حجاب و عفاف و همچنین کارگاه‌های مهارتی دیگر نیز به زودی با حضور دانشجویان عزیز برگزار خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: اعضای شورای فرهنگی دانشگاه در این جلسه، طرح های ویژه ای جهت تحقق شعار سال” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” ارائه نموده و مقرر شد طی یک فراخوان، آثار مرتبط با شعار سال جمع آوری و در اختیار کارآفرینان و تولیدکنندگان عزیز منطقه، قرار گیرد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی نشریه علمی و فرهنگی الکترونیک دانشگاه، از دیگر ایده‌های اعضای حاضر در جلسه بوده و حمایت از این نشریه توسط ریاست و معاونت فرهنگی دانشگاه در دستور کار قرار گفت.

احمدی گفت: افزایش خدمات رفاهی دانشجویی و عقد قرارداد با اماکن ورزشی و فرهنگی همراه با تخفیف ویژه شهریه و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر موضوعات مطرح شده توسط اعضای شورای فرهنگی دانشگاه بود که ریاست شورای فرهنگی نیز قول مساعد جهت بکارگیری تمام ظرفیت مجموعه و بهبود روند ارائه خدمات متنوع فوق را در خصوص بهبود وضعیت موجود رفاهی داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین یادآور شد: با توجه به نزدیکی ایام روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری، برگزاری همایش گرامیداشت این روز را در دستور کار داشته و طی این مراسم از زحمات اساتید نمونه و دلسوز دانشگاهی قدردانی و تجلیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373