همایش ” دانشجو ، فرهنگ و فناوری” در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد

در آستانه 16 آذر  ، همایش ” دانشجو ، فرهنگ و فناوری” در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد.

در این همایش  که صبح  پنجشنبه 13 آذر ماه  با حضور معاونت جذب هیئت علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی ، حجت الاسلام والمسلمین  سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ، دکترنقوی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر  به مناسبت روزدانشجو برگزار گردید ،  از دانشجویان برتر دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تقدیر  به  عمل آمد .
در این مراسم ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف  برای دانشجویان در نظر گرفته  شده است تا این عزیزان با امکانات بیشتر و توان مضاعف  بتوانند در ادامه مسیر کسب علم گام بردارند .
محسن ممیزی با اشاره به  به توانمندی‌های علمی و پژوهشی  این مرکز گفت : نخبگان علمی و مخترعین  این دانشگاه  تاکنون موفق به ثبت بیش از 50 طرح علمی شده اند .
 وی حمایت ویژه از فعالیت های پژوهشی را از برنامه های دانشگاه دانست و ابراز امیدوراری کرد : با توجه به اقدامات صورت گرفته در آینده ای نزدیک این مجموعه به یک قطب تاثیر گذار علمی در منطقه تبدیل خواهد شد .
در ادامه این مراسم جعفر اردستانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت : دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در حال حاضر 1500 دانشجو دارد  و امید داریم در سال تحصیلی آینده با اضافه شدن رشته های جدیدتحصیلی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد شاهد افزایش این آمار و تنوع رشته ها  باشیم .
عضوهیئت امنای دانشگاه شهرداری با اشاره به ایام 13آبان و 16آذر ، وجه مشترک این مناسبتها را شهادت  فعالان عرصه  علم و دانش دانست و افزود : دانشجویان لازم است علاوه بر فعالیت های علمی توجه ویژه ای به ارزشهای دینی داشته باشند تا دانش آموختگانی با ایمان  و پیرو خط امام و شهدا وارد بازار کار شوند .
معاونت جذب هیات علمی وزارت علوم در ادامه این همایش ،  دانشجو ، فرهنگ و فناوری را  مبدأ تمام تحولات علمی  دانست  و تصریح کرد : 16آذرسال1332 منجر به جنبش مهمی گردید که مبدأ آن دانشگاه بود ، به همین دلیل جایگاه دانشگاه ، جایگاهی عظیم  و بزرگ است ، بخصوص دانشگاه جامع علمی کاربردی که در حال حاضر نقش مهمی  در پرورش نیروهای متخصص دارد .
محسن ضرغامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهمیت فرهنگ ، افزود :  کاردانشگاه کارفرهنگی است و همه آنچه که در این مسیر اتفاق می افتد را می توان به کارفرهنگی ارتباط داد در نتیجه باید عنایت ویژه ای به این مهم در مراکز علمی و آموزشی داشت .
لازم به ذکر است در پایان این مراسم  از دانشجویان برتر و  پژوهشگران این مرکز تجلیل به عمل آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373