پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

بدون شک نقش بسيجيان در تعالی و پيشبرد ارزشها و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه بسيار مهم است . بسيج نماد اتحاد نيروهای مردمی است و بسيج شامل همه قشرهای جامعه است همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نمايانگر بود . نيروهای برخواسته از بطن جامعه با نثار خون خود سرافرازی و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند . انديشه بسيجی در مقابل همه دسيسه ها و ترفندهای دشمنان اسلام پيروز است لذا همواره با اين انديشه معنوی گام برداريم و رهرو راه شهيدان باشيم .

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت و او که ما را گفت :

بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

فرا رسيدن هفته بسيج را به تمامی بسيجيان آزاده و عاشورايی مسلک ايران اسلامی به ويژه اساتيد، کارکنان و دانشجويان بسيجی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین و همه مردم سرفراز ميهن ، تبريک و تهنيت عرض می نمايم.

محسن ممیزی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373