کارگروه اقتصاد و فرهنگ دانشگاه تشکیل جلسه داد

در سال “اقتصادوفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” جلسه کارگروه اقتصادوفرهنگ دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در این جلسه که با حضور ریاست ، معاونت فرهنگی دانشجویی و جمعی از اساتید ممتاز مرکز برگزار گردید ، بر مشارکت حداکثری دانشگاهیان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در حوزه اقتصادوفرهنگ ، تأکید شد .

IMG_4758

مهندس ممیزی ضمن عرض خوشامد به اساتید حاضر در جلسه ، ایام ولادت حضرت امام علی(ع) را تبریک گفت .

وی سپس در مورد اهمیت برگزاری جلسات کارگروه اقتصاد و فرهنگ سخن گفت و دغدغه های رهبری را مهمترین انگیزه تشکیل این کارگروه دانست .

IMG_4757

این مسئول اضافه کرد : مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین نیز با توجه به حضور 1500 دانشجوی فعال ، ظرفیت زیادی را دارا میباشد و ما تلاش می کنیم تا دانشجویان رشته های امورفرهنگی و حسابداری به طور مستقیم و دانشجویان رشته های دیگر به طور غیر مستقیم  از فعالان حوزه اقتصادوفرهنگ باشند  .

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد کتاب جدید “عباس دست طلا” ، مسائل اقتصادی را از زمان پیروزی انقلاب و 8سال دفاع مقدس در تمام امور ، و همچنین امورفرهنگی جامعه دخیل دانست .

IMG_4756

رییس دانشگاه ضمن اعلام آمادگی این مرکز علمی در جهت تبیین مسائل اقتصادی و فرهنگی از اساتید متعهد مرکز درخواست نمود  دانشجویان را در زمینه تحقیق و پژوهش در مورد مسائل مطروحه ترغیب و فعال سازند .

حاضرین این جلسه بر محور بودن شعار سال ((اقتصادوفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی)) در کلیه برنامه ها تاکید کردند و راهکارهایی را در این زمینه ارائه نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373