گزارش دیدار کمیتۀ دانشجویی ستاد دهه فجر با امام جمعه ورامین

از دانشجویان خواهر نمونه مراکز آموزش عالی شهرستان ورامین تجلیل به عمل آمد .

در دیداری که صبح چهارشنبه 93/11/15 ساعت10صبح با حضور آقای محسن ممیزی ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ،  آقای عمادالدین مدیرفرهنگی دانشگاه علمی کاربردی اریکه پرسپولیس ، خانم اردستانی مدیرفرهنگی دانشکده سما ورامین ، خانم امیری نمایندۀ دانشگاه آزاداسلامی واحدورامین-پیشوا و با حضور دانشجویان خواهر محجبه شهرستان ورامین برگزار گردید ، آقای سیداحمداحمدی مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر ورامین ضمن تبریک ایام دهۀ فجر و تشکر از امام جمعۀ محترم جهت پذیرفتن دانشجویان ، برنامه های انجام شده و در دست اقدام این کمیته را در ایام دهۀ فجر مطرح نمودند .

سپس امام جمعه ورامین حضرت آیت الله محمودی دامت برکاته ضمن خیر مقدم به حاضران فرمودند : طبق روایت معصوم دو چیز است که منشأ کمال و عظمت است . این دوچیز ،اول علم و عمل به علم و دوم تخلّق به اخلاق اسلامی می باشند .

ایشان با اشاره به حدیث ((العلم نور)) فرمودند : مقام علمی ، مقام والایی است . علم راه هدایت را روشن می کند . مثل چراغی که در شب تاریک ، اطراف را روشن می کند .

اکثر مردم در تاریکی های دنیا گم می شوند و راه درست را پیدا نمی کنند . باید از خداوند بخواهیم تا راه هدایت را پیدا کنیم .

نماینده ولی فقیه در ورامین تاکید نمودند : اکنون که دشمنان با تمام توان و تجهیزات جدید مثل شبکه های ماهواره ای و اینترنت در فکر انحراف مسلمانان هستند باید در حد توانمان تلاش نمائیم تا احکام الهی در جامعه پیاده شود . در این راه همه مسئولیم و این راه اجر دنیوی و اخروی را دارد .

ایشان در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر مجدد بابت حضور مسئولین دانشگاهی و دانشجویان خواهرمحجّبه ، از تفکیک جنسیتی که در مراکز علمی کاربردی شهرداری ورامین و دانشکدۀ سما ورامین اجرا شده ، ابراز خوشنودی نموده و فرمودند : انشاالله این حرکت در مراکز علمی دیگر هم اجرایی شود و موجبات خوشنودی خداوند و امام زمان(عج) فراهم شود .

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی توسط امام جمعه محترم ورامین به دانشجویان خواهر محجّبه اهدا گردید.

ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   1 ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   2 ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   3 ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   4 ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   5 ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   6 ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   7 ملاقات با امام جمعه ورامین   15بهمن1393   8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373