گفتگویی کوتاه با مقام سوم جشنواره قرآنی دانشجویان علمی کاربردی کشور

بهمن مرادی پور دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در مرحله نهایی نهمین جشنواره سراسری قرآن کریمِ دانشگاه جامع علمی کاربردی ، موفق به کسب رتبه سوم در رشته فیلمنامه نویسی شد.

این نخبه هنری به برگزاری این جشنواره در شهر یزد و رقابت تنگاتنگ شرکت کنندگان در سطح کاملا حرفه ای در بخش هنری اشاره نمودند .

دانشجوی مقطع کارشناسی این مرکز توضیح دادند که حدود 15 سال است که در زمینه های داستان نویسی در زمینه های قرآنی، تألیف کتاب نماز و داستان کوتاه فعالیت دارم و در مسابقات مختلف، عناوین و رتبه های ممتاز را در سطح کشور کسب نموده ام . در سال گذشته نیز در مرحله کشوری همین جشنواره که در شهرسنندج برگزارشد، موفق به کسب رتبه ممتازسوم شدم.

IMG_3876

ایشان ابراز داشتند امیدوارم با توجه به تبلیغات گسترده و همه جانبه کشورهای غربی علیه فرهنگ و اعتقادات مردم منطقه و کشورعزیزمان ، حمایت بهتری از عرصه هنرهای مذهبی صورت بگیرد . انشاالله مسئولین دانشگاهی کشور برای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی برنامه ریزی های جامعی داشته باشند تا در نهایت تمام جامعه ، خصوصا جامعه دانشجویی به سمت قرآن و مفاهیم پربارش گام بردارند .

IMG_3878

معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین هم برای این نخبه فرهنگی-هنری شهرستان ورامین ، آروزی موفقیت روزافزون را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373